AMBER FÅR AGERA OCH VARA MIN LILLA CHIHUAHUA

Hej gäster!


Jag är en djurmänniska - definitivt. Jag har funderat lite över vilken sorts djurmänniska jag är. Är jag en katt- eller hundmänniska? Det lutar mycket åt hundsidan, men samtidigt så har jag ju bara en hund men hela 5 katter!! (Ja, det är ju klart att de är hela - jag kan ju inte ha halva katter. Eller i och för sig så har jag ju 10 halva katter, vilket blir 5 hela. Då har jag ju 20 fjärdedelars... öhm, tillbaka till ämnet!) Så på något sätt så borde jag ju vara katt-människa. Det är nog olika detdär. Idag på engelskan så skrev jag en lista:


Varför min hund är nästan lika världsbäst som jag:
* TJOCK
* SVART
* FLUFFIG



De stora bloggerskorna har också fluffiga varelser - deras små chihuahuor. Min hund är en stor newfoundland, det är inte lika modernt som en liten fluffig chihuahua. Då har det slagit mig att min lilla katt Amber kan ju få agera en chihuahua. Hon är ju liten, fluffig, halvtjock, har stora ögon och får plats i en handväska - perfekt! Så nu är jag modern och i samma nivå som de stora bloggerskorna. Yey me!

  
liten amber och amber med bror. Och så skönbilden:

amber
puss på den förföriska groggiblicken, lillsängen, lillråttan uppe i hörnet och trasmattorna. PLUS amber, såklart - inte att glömma!


Kommentarer
Postat av: hanna

vilka fina katter :D

2008-02-13 @ 10:11:39
URL: http://panny97.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0