ÄLSKA BJÖRN GUSTAVSSON! <'3

NÄMEN GO' VÄNNER!

Nu har jag kommit hem från school och klockan är endast 16.44. Okej, det var senare än jag trodde att den var. Jag slutade i alla fall halv 3 idag, det var skönt.
Men det var inte därför som jag började att skriva. Det jag ville ta upp var Björn Gustavsson. (stavar han med "v" eller "f"?) Han är väl hur skön som helst? Rolig och snygg. Helt underbar! Jag missade ju melodifestivalen i lördags, eftersom vi kalasade för Anton. DÅ kände jag att jag gjorde ett bra val när jag valde bort melodifestivalen, men med tanke på att Björn stog för hela underhållningen så ångrar jag mig nu. Tack käre gud, så finns det ju youtube.com som har de viktigaste klippen från melodifestivalen. Ja, Jesus, vad jag skrattade när snygg-Björn dansade omkring och sjung "What is löööv, baby don't hööört me....". DET mina vänner är humor!
Påtal om youtube.com: på våran friskola, i min klass, i mitt rum jag sitter i, så uttalas youtube "jootooob". Hur uttalar ni det? Kör ni sådär svennigt "wanna-be-american" och uttalar det som vanligt eller något försvenskat, eller som vi i min klass i mitt rum?
Och påtal om youtube.com igen. Hur lägger man upp youtube-klipp på bloggen?
Ja skratta åt mig ni, era datanördar!

image38
http://farm1.static.flickr.com/63/229267894_7e885d3dac_m.jpg

Kommentarer
Postat av: lovisa

när du ser på ett klipp på youtube, så är det en "kodrad" bredvid rutan. Kopiera den, sen när du skriver inlägget så finns det en HTLM ikon där man kan välja massa saker, klistra in koden i rutan som kommer upp så ska klippet visas på bloggen sen!!

2008-02-11 @ 17:03:22
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Miriam

BJÖRN ÄR KUNG :D,
för att lägga in en video så kopierar du först embed-länken till höger om videon du vill lägga in.
Sedan klistrar du in den i ditt blogginlägg. Men det viktigaste är att du ändrar textredigerare (nere i höger hörn) innan du publicerar, så att verktygen försvinner. Hahaha, fattade du? xD

2008-02-11 @ 17:17:58
URL: http://mirremurr.blogg.se
Postat av: ellinor

"j0t00b" är enda rätta uttalet :D

2008-02-11 @ 21:47:34
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0