FAIRYTALE OF NEW YORK

Nämen det är ju den 22 December idag, och jag lyssnar på Fairytale Of New York (universums absolut bästa jullåt!). Det är ju herreminjesus julafton på Onsdag. Innan dess är det en massa nödvändigt som skall göras:

  • Städa klart rummet
  • Klippa luggen
  • Noppa ögonbrynet
  • Baka julgodis
  • Slå in julklappar
  • Lyssna på "Absolute Christmas"-skiva
  • Spela Super Mario 64 samtidigt som jag lyssnar på "Absolute Christmas"-skiva
  • Spela fler spel på mitt Nitendo 64 samtidigt som jag lyssnar på "Absolute Christmas"-skiva
  • Titta på dessa julfilmer:
    - Ensam hemma
    - Ensam hemma 2
    - Tomten är far till alla barnen
    - Musse Pigg och hans vänner firar jul
    - Musse Piggs Julafton (disneys tolkning av "En Julsaga")
    - Hela "Sunes Jul"-serien
    - mfl mm etc osv

Som ni märker har jag en massa att fixa. Mitt schema är lika späckat som Blondinbellas.

Men jajajaja,
 god jul med er!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0