MENSVÄRK OCH JUNO

Jag är en enda labil humörsvägning just nu! Jag förstår verkligen inte det fina med att ha mens. Vissa försöker ju med sin positiva inställning att se något bra med mensen. "Jamen då vet du att kroppen fungerar som den ska". Det kan min homopatdoktor säga till mig, att min kroppsmassa är i perfekt gungning. Kan man inte åtminstone få en finne i örat istället för mens? Finnen i örat - då din kropp fungerar som den ska! Yeah!

Nej, mens är inte rart inte! Jag försöker vara glad åt det - på någon jävla vänster ska det väl gå? - men icke. Jag vaggar istället omkring i huset som en gravid pms-tant och känner att minsta ansträgning är hur besvärligt som helst. En tom toarulle när jag sitter på huset får mig att gråta i princip. Det innebär ju att jag måste gå 1 meter till skåpet, sätta mig på huk, ta fram en ny fräsch rulle, gå tillbaka 1 meter till toan och tillslut torka mig. (Och då är jag väl så gott som torr från piss??)  AhhHHHHhHhHHHHHHHHHHHHHHGHHHHHhHhhhHH!

En bra grej i alla fall: Jag är nybliven ägare av filmen Juno. Det är fint!

eeey!

HAHA! Glömde berätta en sak; någon har googlat på "eldoxstrålen" och kommit till min blogg. Fan vad ballt!

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAHAH say w00t?! du har alltså på något sätt skrivit det ordet (om det ens är ett?) i bloggen, eller? :D

2008-08-09 @ 04:10:54
URL: http://nogg.se/misterbrightside
Postat av: amanda

ellinor: HAHA! Nej, min storasyster hade kommenterat något med eldoxstrålen. Eldoxstrålen är nämligen från STARZINGER! :D

2008-08-09 @ 11:40:27
URL: http://bondlurkius.blogg.se/
Postat av: Oa

Haha!

Kul att se att man inte är den ende som googlar efter "eldoxstrålen". Verkar dock som att din sida är den enda som använder det ordet :-)

2008-10-22 @ 12:41:36
URL: http://www.geocities.com/agent000zia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0