SÖNDAAAAAGGG

Hej, hopp och... snopp!
hopp och snopp rimmar så bra, kan inte låta bli...


Igår var jag ute och fiskade. Vi var 5 pers som trängdes i vår lilla, vita båt med en rolig motor. Såhär fördelades fångsten per individ:
Papa: 1 ful gädda
Papas fjälla: 1 tjock abborre
Lillasyster: 1 nice gädda
Papas fjällas dotera: 0 (fiskade dock inte alls)
Jag, mästerfiskarn: 0

Kul, kul, kul. Och Tom var den första att skratta åt hur värdelös jag är på att fiska. Via sms så att säga. Roligt att man har kompisar som stöttar mig. Jag är förjävligt lyckligt lottad.

För övrigt. Det är näst sista söndagen av detta lov. Ångest, ångest och ännu mer piss-ångest. Furt väder är det också. Ja, häromkring säger man furt istället för fult. Min moder tycker inte om att jag säger furt, "det låter fult" säger hon.

Aff vider svin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0