SNÄLLA SAM..

Jag kom genast på att jag gjorde en ovärdig resumé av min debuttittning av Sagan Om Ringen-filmerna. Jag orkar dock inte skriva en lång, krånglig, halvdjup och estetisk resension a la LotR-fanatiker (eftersom att jag inte är en sådan fanatiker, jag håller mig till Bert.), så det blir i punktform:

* ARAGORN ÄR SNYGGAST!
* Sam är söt
* Pippin är sötare än Merry
* Gandalf är värsta religiös i 2:an och 3:an 
* Boromir är också snygg
* Legolas har fiskbensflätor och är fin(emang)
* Gimli växte mer och mer i mina ögon, fast han är en dvärg
* Elijah Wood är snygg (nej, inte Frodo - han är.. jobbig.)
* Arwen ser mest bara blåst ut

Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHA!! det var fint gjort av dig, och själva film-tittningen var starkt gjort

2008-08-24 @ 02:47:43
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: danne :D

har ni kollat på film? varför frågade du inte om jag ville följa med ? /;

2008-08-24 @ 13:06:53
Postat av: Matilda

Stämmer, men Boromir är faktiskt inte så snygg, o Merry är mkt sötare än Pippin. Punkt.

/ En LotR-fanatiker

2008-08-26 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0