FÖRSTA AUGUSTI

Hej alla snygga!

Idag ska jag in till stan. Jag ska umgås med Matilda och Terese nämligen. Vi ska käka oss feta, sen ska vi ha filmkväll. Det kommer nog bli hur jäkla mysigt som helst! 

Nu är läget såhär. Jag är trött, lyssnar på Håkan Hellström, är kär och jag saknar ungefär ett halvt tusen människor. Och det är första augusti, så här kommer lite onödigt vetande:

- Om två dagar ser jag Lasse live.
- Om 9 dagar fyller jag år
- Om 24 dagar börjar skolan
- Jag har inte pratat med den som jag saknar mest i världen på 27 dagar
- För 10 dagar sedan såg jag den som jag saknar mest i världen

..och jag skriver helt opersonligt. Men det är mulet och det är en sån dag. Ni får leva med det era ostron.

Skitkula
Fred ut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0