POOP!

..förlåt för senaste inlägget. Jag vet vad som tog åt mig, jag var arg helt enkelt. Är fortfarande. Typ blandat med värdelös-känslor. Sånt är ju alltid lika kul, speciellt när jag är bortskämd med att vara super-duper-jävla-glad jämt. Jag känner mig rätt blåst, faktiskt. Dum att jag har lyckats med samma sak igen. Igen. Jag sitter här och försöker bli glad med Sommartider, samtidigt som jag bannar mig själv för att vara så duuuuuum. Dum. Idiot. Jag har världens klockrenaste själ till att säga "Baskat!" om jag förklarar det som så. Och ikväll är det grillerier med frändzen och jag måste stå för mat själv. SJÄLV!? Det är egentligen inte ett dugg orättvist, eftersom alla andra också får stå för sin mat själv, men det känns åt helvete så orättvist mot mig. VARFÖÖÖÖÖÖÖR?! Det kommer nog sluta med att jag ligger i fosterställning på någon av skolans skitiga toaletter. Eller förresten, detta är en FRISKOLA så den är ren - till skillnad mot en kommunal. D'oh!

EHE, jag skriver osammanhängande. Hare bra, hörrni.

PS. Sef tycker att jag liknar tjejen i coop-reklamen. Hon som sjunger om äppelmos och äppeljuice. Hon ja! Coolt tycker jag. DS

Kommentarer
Postat av: Paula

Ja, det gör du faktiskt ;P

2008-04-30 @ 14:53:02
URL: http://paulans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0