LUNCHRAST <'3

HOLA IDIOTOS!
William tycker inte att det är ett bra sätt att hålla relationen till mina läzerz genom att kalla er "IDIOTOS", men det tycker jag. Det är bättre att ni får höra det från mig.


Sitter på skolan nu. Somliga i min klass är på Core-bajset, medan somliga pluggar. Det är lika med ett gäng asociala personer. Så jag och William tog tjuren vid hornen och hittade på något vettigt - sitta vid datorn. Just nu spelar William ett spel där man blir jagad av Quasimodo (ni kan inte stava det bättre...). Förut blev han jagad av en prostituerad i Nederländerna. Nu har han kommit vidare till Sverige (!) där han blir jagad av en tjockis i ett badlakan i en bastu.
..som att vi skulle vara tjocka och bada bastu i Sverige.

Nu ska jag titta runt på annat skit, eller miniclip.com:a
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0