LÖRDAG IGEN

God dag, älzkon!

Förlåt för att jag har varit en sugig uppdaterare. Fast jag har haft mina små skäl. För det första så har inget speciellt hänt i mitt liv, som jag kan informera er om. För det andra: När inget speciellt händer så finns det bara en sak som jag vill skriva om, men då skulle det hela bli så jäkla enformigt och ni skulle odigga min blogg. OCH för det tredje så är ni dåliga på att kommentera, och då känner jag ingen glädje alls. TA ÅT ER!!!

För övrigt så lyssnar jag på "Kom igen Lena" nu och jag är glad. Jag är jäkligt sugen på att dansa, men för att inte väcka uppståndelse så låter jag för tillfället bli att svänga mina lurviga..
..det kan jag spara med till ikväll. Jag ska nämligen iväg på 40-års-kalas denna afton. Dock ska jag nog inte delta i dansen (hur gärna jag än vill) så mycket, eftersom att jag faktiskt ska jobba som diskplockare.

Nu ska jag dra på en dejt med Mr.Dusch och sedan ska jag välja lite kläder och sånt skit till ikväll. Kanske hinner jag med några rader sen, hur låter det?

Vad ska ni ha för er denna soliga, underbara Lördag?

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag tror kommentar-funktionen har strejkat, i alla fall för mig. jag är Hemma, min vän.

(och "förtal" är ju typ.. att snacka skit om nån. just so you know)

2008-04-19 @ 13:32:17
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0