JAG ÄR HUNGRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!..

...Å' INTE FAN SKA DET BLI NÅGON MAT IDAG HELLER?

Jo, det ska det bli. Jag ljög lite. "You're a naughty... girl" som PÖ skulle sagt. (Okej, det är bara några få som fattar det där, så är du inte en av dem så vill jag bara att det är inte så illa som det låter)
Det ska bli räkmackor. Så jäkla gott, lager på lager med gogrejer och toppat med små fis-räkor. Gött duuh!

Imorgon är det lördag. Då ska jag på disney-maraton. Det blir nog jäkla intressant, må' jag säga. Disney-maraton. Känns bra på tungan. Fast i den här åldern brukar man ju ha ballare maratons. Typ Pirates-maraton, Harry Potter (om man är lagd åt det nördiga hållet) eller kanske Rocky om man är en sån cooling. Men jag och mina amigos kör på Disney. Fast jag tycker att disney är bland det bästa som finns, i alla fall de bra disneyfilmerna.

Påtal om film. Vi började se på filmen "Ray" idag på engelskan. Hittills är den väl rätt bra, fast den skulle kunna kortas ner rätt ordentligt.

image104

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hoppas att du får det jätte bra :D

2008-04-25 @ 20:08:17
URL: http://ceciliaLA.blogg.se
Postat av: Sofia A

Har gjot en kontrollista på min blogg. Hoppas den ger något intresse :)

2008-04-25 @ 20:09:23
URL: http://Sofiaandremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0