GOD MORGON, TÖNTAR!

Goder morgen Geekz!

Idag blir det att kila till sta'n för att fira Terese, som fått  för sig att hon fyller år. Säkert är det en lögn - hon vill bara att jag ska fika med henne.
Så det blir fika på stan med Terese och Matilda. Kanske stöter man på två killar i klassen, eftersom de är ute på skattjakt. Tillåt mig att skratta.

Haha.

Så nu blir det göra sig i ordning för hela slanten, för jag ska vara klar om exakt 59 minuter om jag ska hinna med 12.05 bussen.

Adjö, älskon!

Kommentarer
Postat av: lö-sara

vad fick hon dåååååååå?????

2008-04-05 @ 22:10:10
Postat av: bondlurkius

lö-sara: Hon fick inget mer av mig än sällskap.. fast det är ju inte alltför dåligt.. dåååååååå!!!!

2008-04-06 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0