GOD DAG

GODER DAGEN!

Det har varit en rätt soft dag idag, fastän den har varit jobbig.
Det är såna goa människor i min klass (jag ljög. De flesta i min klass är goa, sen så har vi ju undantagena...) så dagarna flyter på rätt bra ändå. Trots en och en halv timmes fysikgenomgång, en dryg spanska, lite slö håltid och några jobbiga individer, så flyter dagarna på här på skolan. Jag har börjat gilla skolan, på den senaste tiden. Jag förstår inte att jag skriver det, men det är sant. Jag tror att det är klassen som gör det, faktiskt. (Som min klass i 9an. 9C - den bästa klassen någonsin. Sakna!)

När jag började på denna skola så fick folk lite olika bild av mig. Efter bara ett par jävla dagar fick jag ett smeknam - Pessimisten. När vi var på läger så sov jag med parallellklassen, istället för med min egna klass. På lägret bråkade jag med två stycken från klassen (eller inte med, snarare på). Jag kände ingen i min klass. Några trodde att jag var en självisk ensling, misstänker jag.
FAST en tjej har avslöjat (för några dagar sedan) att hon tyckte att jag verkade vara en rätt skön människa.

Så fel hon hade!

..närå, det hade hon INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0