FRÅN NORRPORTEN

Miss A is writing!


Sitter på Norrportens högklassiga våning nu och skriver. Här uppe är det så högt att man nästan kan se en alien i arslet. Det är väldigt högt. Utsikten är grå, disig och kall. Inget roligt vårväder alls. Vår förresten? Det känns snarare som höst. Tråkigt. Jag vill ha sommar, sol och solbrända pojkar!

Käkar Wasa Sandwich just nu samtidigt som jag funderar på mitt och William's givande samtal på vägen hem från skolan. Vi diskuterade om att kissa och bajsa offentligt - inte på offentliga toaletter, bara offentligt. Det är ju mot lagen. Det vi diskuterade var om det är dyrare böter på att bajsa offentligt än att kissa. Det är det säkert, fast det inte borde vara det. William la också till att i Frankrike har de gjort piller som får ens avföring att lukta gott. Det låter intressant.

Gjorde fysikprov idag. Det gick väl skit kan jag anta, men det kändes okej.

Nu ska jag dricka upp kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0