EHEHEHEHE

EEEEEY!


Det luktar mat i hela huset. Idag blir det något kyckling-tjoffs i sås med pasta. Det är för fasiken to die for. Dock är min lilla-pilla-syster-yster i stan och shoppar bort familjens besparingar (ungefär. typ.) så det blir sen middag ikväll. Det är nästan en timme kvar. EN HEL JÄVLA TIMME!? Hur ska min magelimagemage stå ut i en timmes, jävla hunger?

Dessutom så fryser mina fingrar. De skakarrrrrr. Och naglarna är sådär farligt likblåa igen. Fast allra längst ut är de vita som snöööö, så det ser ut som att jag har fransk-jävla-manikyr. Franska-manikyrerade-nagel-nails ska jag skaffa mig när jag blir en dam. Jag vill även att en liten, mörkhårig och knubbig kvinna med små och varma händer ska göra naglarna åt mig. Denna kvinna är säkert trevlig och har en massa skvaller att förtala mig om.

Och en bil körde snabbt och skvatt ner mig med piss-kall-snö-blask-skit idag. Det var trevligt som en markatta.

Jag försår att ni blir chockade över mitt PMS:iga, fjortisaktiga, särstavade jävla inlägg. Ni tror säkert att jag är PMS:ig, fjortis och särig nu, men det är jag säkerligen inte. Det är bara min hemliga blogg-identitet. Jag ska vara sådan. Päsimisstisk och särstavande.

Au revouir och kyss på ljumsken

image92
och ni gillar mina paintskillz


Kommentarer
Postat av: Mysan

hoppas du har en trevlig fredag :)

2008-04-11 @ 10:14:54
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0