EFTER EN HALVLÅNG DAAAGGGG..

..häj!


Har precis kommit hem från en tuff dag i skolan. Ja, nog har den varit tuff alltid. Egentligen inte, men jag har kännt mig ganska smått omotiverad till att göra något alls.

På fysiken gick branlarmet igång. Det lät som att en LS:are visslar ut sin glädje genom en visselpipa. Ibland gick det upp i ljusare toner, så att det riktigt skar sig. Mhmhmhmmhmmm...

På idrotten var vi med SP:arna (eller som Y skulle säga - essepe:arna) och vi hade fem alternativ.
1. Spela bandy
2. Spela handboll
3. Dansa och leka
4. Volleybolla
5. Skita i idrotten

..man skulle kunna tro, med mina meriter, att jag valde nummer 5. Icke icke, jag tog nummer 4. Där fick vi dansa till en ganska irriterande låt samt leka spökboll. Tufft juh.

Nu är jag hemma. Jag hade hoppats på att maten skulle stå på bordet, men ej. Baskat!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha.Det blev en hård dag för deej :)

2008-05-01 @ 21:37:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0