DÖDENS TAGG

TJOOOO!


Nu är jag nyhemkommen. Det regnar smått, och solen ligger bakom några tunna moln. Sådär så att det lyser igenom, men ändå kommer ljuset inte helt fram. Håkan är på, idag igen. Jag försöker återfå mitt goda humör som jag hade innan helgen. Sedan dess har det varit lite halvdant/okej och idag är det snarare piss än bra. Så gott humör skulle sitta fint.
Fast det är skönt att vara arg och ledsen ibland också. Inte idag dock. Jag vill inte vara deppig, jag är bortskämd med att vara nykär och happy! En dum jävla tonårs-förälskelse-mojjs kan ju kännas piss ibland också, även om det bara är ibland.
Det regnar smått.

Vilken djup text jag skrev!
Okej, kanske inte, men för att vara jag. Idag på teatern fick vi skriva dikter, med ett gäng ord som SKULLE vara med. Min grupps ord var dessa: sol, får, leta, tagg, livet, sova.

Dikten blev denna:
Solen skiner
Fåret letar
Dödens tagg
Mister livet
Evig sömn
Solen skiner

Gulligt va?


Kommentarer
Postat av: n a t a l i a y

tråkigt med regn ju :/ söt dikt ^^

2008-04-15 @ 17:41:30
URL: http://nataliay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0