BÄSTA BLOGGARNA!

Nämen tjenixen!
..bara för att "tjenixen" är ett ord som mest 40+:are använder för att vara hippa...

Här sitter jag och gör noll nytta i världen. Försöker dricka upp den sista slurken kaffe ur koppen, det är mest bara sump där nämligen. Kanske borde jag sila't genom tänderna? Fast då blir jag väl svartprickig i hela käften, vilken kanske inte är att föredra. Jag vill ha kvar mitt bländande, halvsnea leende.

Ända sedan jag började blogga (typ, några månader?) har jag försökt hitta ett gäng bloggar som faktiskt är värda att läsas. Det har varit lite utav en kamp, eftersom att de flesta bloggar är ungefär lika värdelösa som min egna (antagligen - säg gärna emot mig!!). Men idag (!) har jag rensat bort och lagt till lite bloggar på min lista på bloggkoll och nu är jag helnöjd! Jag känner mig väldans organiserad, vilket gör mig lite tårögd. Ooh, så nöjd jag är!

Påtal om bloggkoll, så kan ni ju följa min blogg där. Det är bara att bli medlem och plus:a till min blogg så är er dag fulländad, typ.

Ska väl passa på att hälsa Ellinor "Välkommen hem!" eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0