AFTERNOON

Hej snyggingar!

Efter det att jag hade skrivit idrottsprovet gick jag med William och Terese ner till stan för att ta min buss hemåt. På bussen var det proppfullt och jag var tvungen att stå första kvarten, ungefär. Fast det gjorde inget. Ganska nära mig stod det nämligen en man på kryckor som pratade med busschauffören. Mannen pladdrade på om allt möjligt, med en jäkla humor, så jag lyssnade belåtet med ett idiotiskt flin mellan örsnibbarna. Det finns en hel del människor som är gör-intressanta! Alla har något vettigt att säga, bara man tar sig tiden att lyssna!

När jag sedan klev av bussen i min kära-hem-förort sken solen i ansiktet och varmt var det! Jag kilade snabbt in på Preem och köpte en cocacola samt en tidning. Inne på macken var de flesta trevliga och hälsade med leenden. Alla var skitsnälla, kände jag.
Så gick jag ut och började på min promenad hemåt. Solen värmde fortfarande. Världens bästa version av Knocking On Heavens Door hördes i mina coola hörlurar. Det värkte i fötterna och ett halvt-nageltrång gjorde sig påminnd, men när jag gick där med min cola i solskenet så kändes allt bara ovanligt underbart bra! Och även fast jag egentligen borde varit halvdepp, så kändes allt så jäkla grymt! Jag var grym! Jag ÄR grym!

Det har varit en underbar eftermiddag, jag är grym och alla känns snälla!

Ha en go' kväll!

OCH JUST JA: Vill tacka några i min klass (speciellt Matilda, om hon läser annars skiter jag i det) för att de lyckades hålla mig kvar på skolan. Jag tänkte först gå hem och skita i provet, men det visade ju sig att det gick väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0