SOMMARTIDER

Flensost. Jag är på skolan klockan 8 och jag börjar kl 13. Det innebär mycket kortspel idag, om någon annan i min klass dyker upp dvs. ELLER så kan jag skriva klart den där jävla Ivan Deshivisjs-uppsatsen. Skulle vara behövligt.

Och jag har hakat upp mig på att Olivia tycker att jag är en tönt, bara för att jag sa "Ment to be!" helt OSERIÖST i en konversation mellan henne och mig. Fast i och för sig så tycker jag att Terriern är en tönt, delvis för att hon sa "Daah!" helt SERIÖST när vi hade ett samtal. (HAHAHAHAHAHHAHAHA, ååååh Mats! "När vi hade vårt lilla samtal!")

Ivan kan ta sig nånstans.

Men sommartider är bra. Låten alltså.

Kommentarer
Postat av: Olivia the coolio

Men jag ycker ju inte att du är en tönt! Det var bara ett väldigt dåligt uttryck haha! Undviker du mig...? ;)

2009-06-09 @ 11:21:28
Postat av: ellinor

Bara "delvis" för att hon sa så? Menar du att det finns mer som skulle göra henne till en tönt?? Förstår inte!



...vårt lilla samtal.

2009-06-09 @ 16:02:19
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: amanda

Olivia the Ocoolio:

Ja, jag undviker dig som fan... jag blir nervös när du är i närheten

2009-06-09 @ 17:53:01
Postat av: Carlotta

pavarotti-ti adoro



den där är riktig kul!

kram

2009-06-09 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0