LOV

Igår insåg jag att jag är KÖMG på att sörva (skriver som del låter, men jag antar att det inte stavas så.) när det gäller volleyboll. Så jag tänker bli volleybollstjärna.

Igår var det en trevlig afton. Den var rättså KÖMG.

William, hur mår du idag?
Carlotta, tog du dig hem?
Olivia min vän, vart försvann du när du bara skulle pissa?
Linus - tack för pussen, den var äcklig och jag fick munherpes

Över och ut och fred

PS. Nu är det lov. Men mitt lov börjar inte förrän måndag, för jag har TVÅ uppsatser som jag måste skriva klart först. Surt.

Kommentarer
Postat av: ellinor

(Serva stavas det. Hur jag vet det vill jag inte veta.)



PS. Justdet. Jag reagerade inte ens när du skrev i sms att du skrev uppsats. Sommarlov, säg vad?

2009-06-14 @ 01:02:36
Postat av: olivia

toan snodde min femma?!?! :O så jag vattnade kulturmagasinet istället.

2009-06-15 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0