SEBASTIAN TELLIER



Jag hade nästan glömt bort den här låtens existens, jag är en dåligt dålig människa. Men Maja är även hon tillbaka i bloggvärlden, så nu kan jag sova gott om natten.

Nu har jag haft ett privat POTC-maraton här hemma. Den känns bra, som att jag verkligen uträttar nått fantastiskt nu när det är lov. Och jag diggar inte alla flenshjärnor som klagar på att det regnar - regn är ju bäst!

Jag vill ha choklad, därför har jag mens.
(ooh, lite cogito ergo sum-feeling. jag saknar filosofi A)

OCH JUST JA! Jag fick MVG i Historia A. Jag är nöjder.

Kommentarer
Postat av: Maja

Alltså regn är bra, man blir snäll när det regnar. Vad är det med er matfors kvinnor som informerar hela omvärlden om eran menscykel? När Millan har mens vet hela skolan det.. Oftast för att hon skriker ut det varje gång någon tilltalar henne, fast det är ganska kul



*random:* hej Millan!

*Millan:* JAG HAR MENS!!!!!!

2009-07-12 @ 20:17:29
URL: http://mwljama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0