LEKTION I MENS FÖR MAJSAN

Maja om SEBASTIAN TELLIER:

Alltså regn är bra, man blir snäll när det regnar. Vad är det med er matfors kvinnor som informerar hela omvärlden om eran menscykel? När Millan har mens vet hela skolan det.. Oftast för att hon skriker ut det varje gång någon tilltalar henne, fast det är ganska kul

*random:* hej Millan!
*Millan:* JAG HAR MENS!!!!!!

Maja: Regn är bäst och mens fascinerar oss quinnor här i matfors. Plus att det inte blir något obehagligt missförstånd om man redan talar om på en gång att "jag har mens". Det är lättast så.

Påtal om mens - jag har haft den värsta mensnatten någonsin i hela mitt liv. Jag är helt jefla moooooriiiaaaaan idag och vill cutta mig i låren som Amanda gör i SAW.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är vi Njurundakvinnor som är skygga bara antar jag :T Ni matforskvinnor go with the flow. Vi kanske borde ta lärdom (Y)

2009-07-13 @ 21:33:55
URL: http://mwljama.blogspot.com
Postat av: ellinor

..du skall ha tack, min vän, som så ofta lyckas sätta ett SMIL på mina läppar med hjälp av din blogg.

2009-07-16 @ 00:20:32
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0