SHORT COMPUTERNECK

Jag sitter återigen på min andra mejl (till bloggen, hehö) och läser mina mejl från susnet.se, som berättar hur folk hittar hit till bloggen. De flesta kommer ju från google. Mest sökta ordet som lett till min blogg är "Hermafrodit". "William med de röda önskestövlarna" kammar nog hem andraplatsen.

Någon har sökt på "Kort datanacke" också......



Uppdatering: Någon/några har sökt på "Hudikbrudar", "Hudiksvall bruttor", samt "Tuttar hudiksvall". Mjao!



Uppdatering #2: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! Den.. AHAHAHAAH... Den här.. AHAHAA!... Den här tar hem... AHAHAAAAAAAAAAAH!... Den här tar hem priset, alltså:

"Thailänska tjejer Som söker killar i Hudiksvall"

AHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA! Jag.. kan.. inte.. sluta.. AHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!... skrattaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: bögleffe

Co&feature=channel" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=xfaZzWdGCo&feature=channel

2009-02-14 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0