VET INTE VAD JAG VILL HA SAGT MED DETTA

Ja HEJ!

Jag och Annika befinner oss i en väldigt fin sammarbetsfas just nu. Hon plockar kantarellerna, jag förväller dem, jag steker dem och jag äter dem.

Så imorse åt jag två kantarellmackor och njöt av livet till Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Det är en låt som jag lever på just nu. Och På Drift med Kent såklart. Det är egentligen pinsamt att jag är så insnöad på dom låtarna nu. Jag försöker lyssna på något annat och söker på Lars Winnerbäck på youtube. Det går bra i ett tag, men sen söker jag på På drift igen.

Men sanningen är att de två låtarna passar mig som handen i handsken och fingret i näsan. Precis som Moldy Peaches och Lars Winnerbäck-musik.


Kommentarer
Postat av: ellinor

...1000 gånger-pianot låter lite som Don't let me get me med pink, i början. Det är skoj!

2009-08-30 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0