STACKARS DE SMÅ MALMÖBARNEN

Skolan börjar om precis en vecka och jag bryter ihop inombords. Utombords har jag också brytit ihop, för jag har halsont som känns ner till lungorna nästan och mensvärk som känns ända ut i lilltårna. Såhär skall man inte må sista sommarlovsmåndagen, man skall inte må dåligt fysiskt. Man mår redan dåligt i psyket så det räcker och blir över.

Men det finns dom som har det värre. Tänk på barnen i (Afrika) tex Malmö, de börjar i skolan idag!
 
Nu tänker jag på Malmöbarnen och skrattar inombords. Skadeglädje var det enda som behövdes. Så nu mår jag bara dåligt rent fysiskt. Great sucess!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Eller oss stackars flygare i arvidsjaur som nu har gått tre veckor redan... känns det inte ännu bättre nu? ;)

2009-08-21 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0