HON ÄR SÅNGERSKA! STJÄRNA!

Idag har jag varit på min gamla högstadieskola. Det var ett väldigt angenämt och kärt återseende, förutom det att jag höll till i gympasalen nästan hela dagen. Mindre bra. (Det luktade fortfarande puppa i dusharna  - Svampen och Millan lär ju vilja veta det.)

Så idag har jag varit nostalgisk och tänkt på hur det var på den gamla goda tiden när man gick i 9an och visste att det inte fanns någon värld utanför Dannes Kiosk.

..för det gör det inte. Så jag och min kompanjon Emilia gick dit och köpte oss en mjukglass. Lakritssås + polkaströssel = världens bästa blandning. Emilia blev trött på mig efter ett tag, så hon drog. Då kom min kusinvitamin Stefan förbi och köpte en glass han med. Han är trevlig.

Och i morgon är det valborgsmässafton. Sista April. Mysigt. Millan håller på att fixa en lämplig plats som vi kan vara på. Hon är bra.

Imorgon ska jag dansa såhär vid majbrasan, och Millan ska vara min bakgrundsdansare. Svampen får vara tv-kamera.


Kommentarer
Postat av: ellinor

vad i hela fridens namn gjorde du där?



HAHA, conversebruden är inte lite minibitchig..

2009-04-29 @ 21:02:24
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mhm, gör så, blir säkert JÄTTEbra... xD

2009-04-30 @ 00:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0