HELLO SAFERIDE!

God afton medmänniskor!

Idag sprang jag och Terese fram och tillbaka i gympasalen efter kemiprovet. Intervallträning i en halvtimme. Terese misstänker att jag har en bra "grundkondition", fastän jag inte tränar. Vad? Det visste jag inte. Lata människor har ingen kondition.............

...så för att balansera det hela så köpte jag en nydoppad chokladmunk från munkvagnen. Väldans trevligt!

Påtal om munkvagn, den här låten lyssnade jag, Sef och Terese på denna afternoon:



den är fin.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nä, nu blir jag sentimental. =( Tänk va kul vi hade i rummet, lyssna på musik o ha de bra. Jag måste hälsa på!!

2008-09-20 @ 14:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0