NATTI ÄLZKON

God kväll, snüggingar!

22.51 och jag ska snart krypa till kojs. 21.51?! Jag lär ju tönt-förklaras nu. För att vara cool och accepterad så måste man ju vara uppe till minst 00.38. Herreguuud!

Nämen seriöst. Jag är visst cool. På fredagsnätter går jag aldrig och lägger mig - det gör jag på lördag morgon annars. Mouhahahaaa! Jag har nämligen en viss anledning till att gå till sängs nu - jag ska till min super-duper-doktor i Köping imorgon. Det kan bli trevligt, eller smärre otrevligt. Det är det man får se. Kanske får jag nya mediciner, förhoppningsvis inte. Wish me good luck, people!

Så imorgon lär ni inte höra mycket från mig. Kanske inget alls om ni har en väldans otur. Är fallet så pass illa, så vill jag ha minst fyra "jag saknar dej!"-kommentarer annars gör jag något drastiskt. Så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0