LOVE HURTS

Jag tänker fortsätta klandra mig själv, som i förra inlägget. Här kommer antagligen en massa djupt och oförståeligt att skriva de närmaste timmarna, bara för att jag måste få skriva av mig. Imorgon, eller om några dagar, kommer jag inse hur pinsamma dessa inlägg är (och kommande inlägg kommer att bli.) Det kommer säkert  bli osammanhängande allting också, så nu har jag varnat er.

De senaste 2½ timmarna har jag klandrat mig själv för att vara så dum, varit arg på nästan allt och alla, pratat av mig lite med Terese och Matilda (de skrattade åt min olycka - sikka kompisar eller vad?) , varit allmänt sur och elak och kastat en penna på Terese. Jag var även iväg till ICA där jag köpte:
1 Marabou choklad med luftbubblor i
1 Piggelin
1 Coca-Cola 50 cl
och i kiosken köpte jag:
1 kaffe

..så nu blir det till att svulla. Depp-kost <//3. Fast jag vet inte om det hjälper. Chokladen är slut, piggelinen är uppäten och colan är till en tredjedel drucken - och jag är inte glad än. Jag är suuuuur och aaaaaarg och gaaaaalen. Typ. Sånt här suger. Inte ens musik eller solen som skiner ute gör mig det minsta glad. Denna film gjorde mig dock litet snäppet gladare.



Förlåt till Terese, för att jag kastade en penna på dig.
Förlåt till övriga (hittills främst de i min klass) som hört på mina barnsliga klagomål i 2½ timme
och förlåt till alla som känner sig berörda av mitt humör.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: hanna

JOOO .. Vem bryr sej?... Inte jag i alla fall

2008-05-29 @ 17:52:51
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0