LIIIIIIIIISTA

OM DIG:
Namn: coolamanda
Födelsedag: 10 augusti
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: svart som natten, nästan
Längd: 174,5 cm, slå den ni.
Vikt: pendlar mellan 59-61
Etnicitet: tjoho!..va?
Högerhänt/vänsterhänt: nämen båda, det beror på
Stjärntecken: lejonvrål
Skostorlek: typ 38, vilket är rätt skoj eftersom att jag var en 39-40 för nåt år sen
Är dina föräldrar skilda: som moses delade på vattnet ungefär
Sport: datanackning
Helgdag: va?
Favoritårstid: sommar

HAR DU NÅGONSIN?
Varit kär: jomen
Blivit dissad: jomen
skolkat: jomen *rebell*
Sovit utomhus: jomen 
Sett en död människa: nemen
Använt droger: nemen
Retats: jomen

THIS OR THAT
Cider/Öl:
man är ju tjej - cider
Pepsi/cola: Cola
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: FILM lätt <3
Gitarr/trummor: gura, fast jag är rädd för att spela gitarr. Det känns som att den ska gå sönder.
Mtv/vh1: voice? <'3 NEJMEN vh1 lätt

SENASTE DU?
Skrattade:
 alldeles nyss, emil härmade christer sjögren 
Grät: länge sen
Filmen du såg: kommer inte ihåg, men näst senaste var ciao bella och den var inte så bra
Tuggade tuggummi: igår
Drog ett skämt: nyss, jag är en enmansshow
Sjöng en sång:  NU! Rock Me Amadeus <//3


Kommentarer
Postat av: hanna

Sånna här listor borde du gra oftare

2008-05-14 @ 09:53:04
URL: http://panny97.blogg.se/
Postat av: ellinor

haha <3 inte ofta jag faktiskt orkar läsa igenom listor. men dina är ganska skojiga

2008-05-14 @ 23:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0