ÄTA RÅ MAT SOM HAR TAPPAT FOKUS

Jag blir så jäkla missnöjd på mig själv. Besviken. I morse visste jag mycket väl om att det var idrott på eftermiddagsschemat. Hade hört att vi skulle springa långdistant-tjoffs på tid. Det framkallade en viss (och för stor) prestationsångest (heter och stavas det så?) som gjorde att jag på något undermedvetet/halv-medvetet sätt glömde att packa idrottsväskan.

Nu har det visat sig att det bara är brännboll med joggning som uppvärmning på idrotten, vilket vanligtvis inte framkallar liknande ångest. Så nu får jag en helt jävla onödig frånvaro pga min töntiga ångest i att prestera på idrottshelvetet. Idioti.

Annars är det rätt bra. Jag ska ta tillfället i akt och göra något vettigt av det lilla "hålet som jag fick" nu, dvs plugga fysik. Fysik, fysik, fysik.. Jag är så jäkla less på fysik, det bränner t.o.m. i halsen min. (Fast det beror på en form av pollenallergi). Det har varit så jäkla mycket fysik på sistone att alla i min klass börjar dra kassa fysik-skämt, som dessa:

"Ska vi gå och äta?"
"Ja, men hoppas att maten inte är !"
"Jag har tappat fokus."

Ni ser.

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: ja, bert är bäst helt enkelt. Jag tror till och med att han slår sune. Eller nja, kanske ;P

2008-05-26 @ 15:03:08
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0