LYCHEE OCH DATANACKE

Hej hopp!

Nu har jag lagt på mig lite kilon på putmagen min. Så känns det i alla fall! Jag har varit med familjen på Ming Palace i stan och käkat. Det var super! Jag åt friterade jätteräkor till förrätt, friterad krabba till varmrätt och lychee med glass till efterrätt. Jättegott!
Nu blir det lite datanördning. Jag arbetar på en muskulös datanacke. Det skulle ju kunna vara något vi kan följa i min blogg, som i Blondinbella's och hennes "no-spending-Mars" (som redan gått åt pipsvängen). Hur låter det?
Ikväll blir det lite Let's dance och kaffe här hos mamma och sedan åker jag återigen hem till pappa.

Hejdå hejdå.

Lychee:

image67
http://www.jupiterimages.com/popup2.aspx?navigationSubType=itemdetails&itemID=23043748

OCH NEJ: Vi ska inte följa utvecklingen utav min datanacke, det var ett SKÄMT!

Kommentarer
Postat av: ellinor

friterade jätteräkor... mümz!

2008-03-07 @ 20:43:30
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0