TJUVLYSSNAT SVIKER MIG ALDRIG

En mamma ~30 går in i affären med sina två döttrar ~5.
Mamman: Jag måste bajsa först.
En av döttrarna tar sats för att springa vidare in i affären, men mamman får fast henne.
Mamman: Du ska följa med mig när jag bajsar!

Två tjejer, ~28 och ~23, sitter och fikar med den äldre tjejens son ~3. Sonen kladdar mer än nödvändigt med sin glass.
Tjej 1: Hjärtat, grisa inte så.
Sonen kladdar ännu mer med sin glass.
Tjej 1: Lägg av! Annars vet du vad som händer...
Sonen (skräckslaget): Inte Runar!
Tjej 2: Jo, då kommer Runar och tar dig. Och var hamnar du då?
Sonen (uppgivet): Livets Ord... Det finns inga leksaker där...

Två tjejer ~15 sitter vid ett bord och pratar om frisyrer.
Tjej 1: Alltså, jag tror att jag ska flytta min bena till andra sidan istället, för att variera lite.
Tjej 2: Men det är ju bara att vända på bilden i Paint!

Två glatt berusade killar ~19 berättar om kvällens äventyr.
Kille 1: Jag träffade värsta heta bruden, hon diggade mig stenhårt! Jag tog henne på tuttarna!
Kille 2: Det gjorde hon ju inte alls det, hon dissade dig ju!
Kille 1: Nej det gjorde hon ju inte, jag tog henne ju på tuttarna!
Kille 2: Ja men fatta, hon dissade dig!
Kille 1 (med sorgsen röst): Men säg inte så...


tjuvlyssnat.se sviker mig aldrig.



Och idag ska jag följa med Millan då hon ska tatuera sig. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

haha ;D

2008-07-30 @ 14:36:06
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: ellinor

HAHAHAHAHAH RUNAR

2008-07-30 @ 21:44:12
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0