GATUFESTEN

Gatufesten. Det är ju rätt dåligt egentligen. Det är ju inga artister som man är sugen på att punga ut 640 spänn för att se. Det är inte värt det. Det är ovärt, helt enkelt. Eftersom att jag är en fattig student (numera fattig student på sommarlov - utan studiebidrag=ännu fattigare) så tänker jag endast punga ut... för en 1-dagars. Lördag blir det närmare bestämt.

FAST IDAG, DÅ ÄR DET JU GRATIS! Dra mig baklänges i fågelholken - det hade jag ju glömt. Kanske ska man dit? Om nån vill gå med mig......................... (det är nu ni ska kommentera "Amanda, såklart vill jag gå med dig!!!")

Men Lördag är klart... och nästan beta'rt. Så nu vet ni det, och vi ses väl där. 

FRED.

Kommentarer
Postat av: ellinor

hm. lust att se hästpojken o timo räisänen med mig? jag kan ställa upp som håkanflicka om du vill :)

2008-07-02 @ 18:39:51
URL: http://nogg.se/misterbrightside
Postat av: sara osman

jag vill inte gå med dig moahahaha! jag vill ju inte gå alls utom på adam tensta kärlekstankar

2008-07-02 @ 19:47:38
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0