ÄR DET MIG DU VÄNTAR PÅ?

00.44 och jag är hemma från min kortvisit i staden med Matilda. Vi gick omkring och pratade om allt möjligt - allt från mört till abborre helt enkelt. Det är skönt att tala ut. Matilda förstår mig faktiskt väldigt bra med tanke på att vi inte ens har kännt varandra i ett år.

Prommenaden slutade på Gyllene Måsen (McDonalds - hatar att säga Donken?!) där det blev lite glassätning. Matilda åt den där solero..tjoffset.. smakade tydligen rätt syrligt och såsen var gul vill jag minnas. Jag drack Kaffe Cool. Tufft. Sen delade vi på en Ahlgrens Bilar-mjukglass och en cola. Den mjukglassen var hur god som helst de första 2/3, sista tredjedelen var bara... söt. Äckligt söt - på ett dåligt sätt. Inte sådär bra som t.ex. snyggve är. Han är allt!

..och jag gled ifrån ämnet så snabbt. I alla fall, kvällen var lyckad. Det blev mycket skratt, bl.a. åt en raggare som kom fram till mig när jag stog och väntade på min glass och sa:
- Hallå, är det mig du väntar på?
- N...nej.. *asrädd, typ skrämd kaninunge*
- Nähä.

??

Nu ska jag se på film med min lillasyster. Vi ska spola tillbaka allt som är roligt och njuta av evigt fnitter. Goder natt.

Kommentarer
Postat av: hanna

vad ska ni se för film ?

2008-07-13 @ 10:20:25
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0