TACOKVÄLL

Hej läsare!

Jag sitter här och känner mig söt i min gröna "Lill@ Vm"-tröja. Väldigt söt. Samt att jag är nyduschad och fräsch. Aah!

Igår var det en otroligt kul kväll. Det var skönt att skratta av sig lite - mitt under all skolstress! Vi käkade tacos då, som planerat, och var mogna - som vanligt. Kvällen slutade i en liten ormgrop framför TV:n. Vi drog "alla barnen"-historier som spårade ut när jag drog min egenpåhittade:

Alla barnen for till stan, förutom Ellie - för hon ville inte.

Nu sitter jag här och funderar på varför det luktar KalasPuffar om ens kiss om man har ätit de flingorna innan? Jag är intresserad av svar.


image12
Tom, Elin, Forgoe, Ellie, Jesper, Oskar och Quasimodo (= jag när jag äter tacos)

Hade hade

Kommentarer
Postat av: ellinor

nejmen o, en sån snygg tröja. "HEHE"
alla barnen låg i sängen, utom millan - för hon pissade

2008-01-19 @ 22:56:44
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0