KÄRA GAMLA MINNEN

Hej återigen, kära läsare!


Jag tänkte börja detta inlägg med en liten fråga som jag gärna vill ha lite åsikter samt möjliga svar om.
När jag ändå var lite inne på onanering (haha, vilket "vuxenord") i förra inlägget så skulle jag ju vilja fråga: varför har kvinnlig onanering blivit så tabubelagt? Man tycker väl att vi har samma rätt som killar att runka, eller har vi inte det? Är det bara jag som upplever det såhär, eller är det fakta?
Nu blev det fler än en fråga, men i alla fall. Har ni något fyndigt svar eller någon annan åsikt än mig, så kommentera gärna!



När jag ändå saltade (hissade) GES i förra inlägget, så tänkte jag fortsätta på spåret med lite "gammalt" som man minns från yngre dar. Därför tänker jag nu titta på Crossroads med självaste Brittan i huvudrollen. Den filmen är ju lite söt egentligen, och den har redan börjat. Men vad gör det när man nästan kan den helt utantill, eller hur Ellinor?

Hade hade
crossroads

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, nostalgi indeed! länge sen jag såg den

2008-01-19 @ 22:54:08
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0