SUNNY

SOLIGA HÄLSNINGAR!


Idag har solen varit framme hela dagen och det har varit riktigt varmt och vårigt! Jag är så glad över att allt börjar bli mer och mer vår. Jag blev helt uppspelt när jag såg lite lera nere i stan. (?!)
Så åkte jag bussen hem. Solen lyste fortfarande, rakt i ansiktet. Så jäkla härligt! Och jag satt där för mig själv och log mitt fåniga lilla leende - hela resan hem! De senaste två dagarna har jag bara varit helt igenom lycklig! Den bästa jävla känslan som finns.

o o h ,  v å r k ä n s l a . . .
och snart är det dags för sommar.

image23

Kommentarer
Postat av: hanna

Amanda det var därför du var så glad !! :P

2008-02-23 @ 08:27:38
URL: http://panny97.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0