JAG HAR VÄNTAT PÅ ETT REGN

Hejsanhejsan!


Nu har jag tre par chinos. Jag älskar chinos, de är det skönaste som finns förutom jag och hanapee. Typ. Mitt nya par är gråa och fina. Åååh!

Ja, jag har varit i Birsta idag. Där inhandlades ett stycke gråa chinos, 2 linnen, ett skärp, ett par örhängen, en kjol (värsta lady har jag blivit, ja!), en tröja, 9 stycken chicken mcnuggets, 1 mellancola, två balls kulglass.. och inget mer, tror jag.

Det regnar nu. Jag älskar regn nästan mer än jag älskar sol. Sommarregn är typ världens mysigaste väder. Så nu ska jag fisa i mina nya mjukisar, inviga min blåa långärmade indiska-tröja och titta på "Hot Chick". Till det blir det glass, mamsen bjuder. Bussigt av henne assåååååååeeeehhhhh.

Sven!

Kommentarer
Postat av: björn kjellman

För älskar du livet så lev det med mig

Vi fångar vår dag som den är

Ingenting ska få hindra oss, min vän

Låt oss få leva och rumla en stund

På jorden, den som är vår

För älskar du livet så lev det nu med mig (8)

2008-08-15 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0