REEEEGN

Hej!

Nu lyssnar jag på Sommartider för första gången för i år tror jag. Det är kärlek. Sjunger med gör jag också. Sådär lyckligt, smått idiotiskt och halvfalskt för mig själv. Sommartider är den ultimata sommarlåten enligt mitt tycke. Det är ju något som alla kan och som gör en happy.

Fast så mycket sommar är det ju inte. Det är inte ens fint vårväder, det regnar faktiskt litet. Jag sitter och väntar på att det ska ösa ner. Spöregn är mysigt, speciellt på sommaren. Det hör ju lite till sommaren, typ att dansa i regnet.

Så kan det inte börja regna rejält nu, snälla?! Jag tänker nog inte gå ut och dansa i såna fall, men kanske sitta ute på bron och skrapa mina ofilade fotsulor mot varandra av välbehag. Åååh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0