STÖRA SIG PÅ TALANDE REKLAM? VARFÖR?!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. LÄNK

Hur kan man för det första störa sig på talande reklam, så pass att den förstör ens humör och kväll? Det finns ju lite överallt och jag förstår inte hur man kan ta illa vid sig av den. Moa Theander säger: "Reklam på skyltar, i tidningar och tv kan man välja att inte titta på, men det går inte att stänga sina öron." Nej, alla kan inte stänga av sina öron. Man behöver ju inte stanna och lyssna på vad Skandiamäklarna har att erbjuda - det är ju bara att gå förbi.
Och hur "magin från bion försvann" och hur hon "blev halvirriterad" förstår jag mig inte heller på. Hur kan man låta en liten talande reklam hos Skandiamäklarna förstöra en hel kväll, eller ja "magin från bion". Som sagt, det är bara att gå förbi.
Nej, det här tycker jag bara var larvigt - eller ett litet behov att vara i rampljuset i tio minuter?

Vad tycker ni om det hela?

Sedan, vid sidan av, varför finns det en del i ST som heter ARG och ingen som heter GLAD?


Kommentarer
Postat av: sanna

svar: jo jag ser det. ;P han är söt den där bonden! =)

2008-02-03 @ 22:30:38
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: Moa

Mm, håller helt med dig. Det är hemskt hur folk kan gå och irritera sig på småsaker sådär. Men somliga är väl sådana. Att de måste ha något att klaga på ...
Slår vad om att den där Moa är en sådan där övernitisk människa. Som går och irriterar sig på saker, och inte ser hur mycket det finns att glädjas åt i världen. Det är nog synd om henne, egentligen. *nickar vist*
Eller nej, det är det inte alls! Går man och irriterar sig på småsaker så får man skylla sig själv! Hon borde verkligen lära sig att uppskatta småsakerna i vardagen! För det är så man ska göra. Lägga energin på allt positivt, istället för negativt :)

2008-02-26 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0