MENINGSLÖSA VIDEOUPDATES?

Liten uppdatering från skolan, hej läzerz!

Ja, ni läste ju rätt. Jag sitter på skolan och skriver lite, men jag vet inte vad jag ska skriva. Matilda sitter och suckar högt och oartigt eftersom hon inte gillar min musikstil. Och själv ska hon då älska Mando Diao och bara Mando Diao. Suck. Det mina vänner (minus Matilda) är tråkigt och värt att sucka högt och oartigt åt.
ÅTERIGEN hon ska snacka om vad som är musik och inte när hon själv inte ens uppskattar musiken till filmen "Top Gun". Matilda vet inte vad hon snackar om. Ellinor, håll med mig? Du tycker ju om porrlåten, eller?
Ja, jag vet inte vad jag ska skriva nu. Hade jag varit storbloggare hade jag ju kunnat göra en liten meningslös videoupdate á la StinaLee. Egentligen, vad ska alla dessa videoupdates vara till för någon nytta? Det enda de säger är typ: "Hej, det är jag igen. Jag tänkte komma med en liten videoupdate dåråå. Aah.. jag vet inte vad jag ska säga. Ha en bra dag, så hörs vi sen. Hejdå!"
Ja, jag kan skriva ha en bra dag. Ha en bra dag, fans, för det tänker jag ha. Jag återkommer senare idag med en färsk uppdatering.

Todelooo
Amanda v

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahah, porrlåten

2008-02-11 @ 21:40:45
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0