HAR NÅGON AV ER SETT MIN PRUTTKUDDE?

Jag antar att det var rubriken som lockade er hit.
Hej kiss och bajs-åringar!


På dagens eftermiddagspass hade vi Fysik A på schemat. Det började med att vi skulle se en liten film som inte ville starta och då sa lärar-Lennart: "Är det någon av er som har sett serien office?" Haha, mitt upp i alltihopa. Det tycker i alla fall jag var roligt. Sedan recenserade han den serien kort och gott, mest gott. Haha.
Eftersom att min kamera inte vill fungera (och då blir jag så @£$@$hfl&%859+02-förbannad) så saknar jag insperation till att skriva något vettigt alls. Sånt är tråkigt.

Eventuellt så säger jag god natt nu.
Eventuell godnatt-kram

/Amanda (jag tänkte skriva "eventuell" där också, men det slog mig att jag är hela tiden Amanda.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0