TISDAG KVÄLL

EY YO AND GOOD KWÄLL LÄZERZ!

Första projektdagen är slut och det tackar jag för. Jag funderar på hur jag ska kunna stå ut denna vecka, men jag kommer ingenstans. Fast denna dag var ju rätt skön. Jag gjorde nada som hade med projektet att göra.
Dagen tillbringades med andra lata i min klass och några latisar i parallellklassen. Samt Tom, som besökte skolan idag, inte att glömma. Vi lekte i alla fall en rätt dryg lek. Det går ut på att en person säger ett ord, och sedan ska nästa person säga ett ord på bokstaven som föregående ord slutade på. Vi körde lite olika ämnen, mest filmer. Det kunde låta såhär:

- Lejonkungen!
- Narnia!
- American Pie!
- En julsaga!
osv.

Så ut med er och prova den leken - den är helt klart värd att fördriva tiden på.
Nu ska jag lyssna på Kent,
kära ner mig och internetnörda.

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0