WH0T?!

Ikväll har jag bränt popcorn, poppat nya popcorn och ätit upp en påse popcorn. OCH sett eurovision song kontest.. ett tag. Sen ville Johanna se på Ringaren I Notre Dame med mig. Då blev jag lycklig. Men då ringde hennes kille. SÅ JAG HAR VARIT ENSAM HELA KVÄLLEN! (ja, ni SKA tycka synd om mig!!)

Så jag slog tillbaka till schlager-tjoffset. Också får Norge (av alla länder!!!) alla 12:or och Sverige får som högst en sjua, typ!

Jag är en tvär och bitter liten man!

PS. Är det bara jag som är skiträdd att ett popcorn ska poppa upp i ögat när man öppnar popcorn-påsen?

PS2... i och för sig så är jag jämt rädd att skada mina ögon. Det har jag varit sen Oskar kastade en snöboll i mitt öga i 9an.. tror jag det var.


Kommentarer
Postat av: ellinor

jag har också varit ensam, då tim sovit och faderskapet hängt på fejzbook eller i köket. så du är inte.... ensam. om att ha varit ensam? VADFAN.



PS. nej. jag brukar också bli lite nervig när jag ska öppna.



PS2... förlåt. jag borde inte skratta. ha-ha-ha

2009-05-17 @ 03:00:44
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0