RUNKE BALL

Jag kan fan inte tro att detta är sant. Klockan är endast 13.07 - dvs det har gått sju minuter av eftermiddagslektionen - och vi PLUGGAR som aldrig förr. Det är helt jävla tyst här inne, så jag satte mig här med min datanacke. Ganska smart drag av mig, för nu tror alla här inne att jag skriver på det där hemprovet som vi har i engelska, medan jag i själva verket bloggar. Håhåhåhåhhhhh...

Här kommer en lista (snodd av ellinor):

TRE

låtar du inte kan sitta still till:

Inget stoppar oss nu - Black Jack

Stockholms kyss - Lars Winnerbäck

Heavens on fire - Kiss


delikata pålägg:
Extrasaltat bregott
Brieost - det bästa som finns förutom jag!
Flensost

favoritplagg i garderoben:

Grå kofta från gina tricot som alla har
Jeanstights från gina tricot som alla har
Guns n' roses-tshirten

personer du skulle vilja byta utseende med:
Keira Knightley
Jack Sparrow
Anders Borg

ställen att dansa på:
På fest
Mot min strip-pole
Folkets park

bloggar du läser:

Knivlisa indeed!
Hanapee
Agrenochmasa

filmer du kan se om & om igen:
Bert den siste oskulden
Brokeback mountain
Rasmus Nalle

pojkar du vill gifta dig med:
 
Johan Persson
Johnny Depp
Gubben i munkvagnen

saker du inte kan leva utan:
Sex
Drugs
Rock n roll


Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAHAH MUNKVAGNEN <3

2009-05-27 @ 13:42:40
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag gillar de 3 sista svaren starkt alltså :T

2009-05-27 @ 14:12:00
URL: http://wizemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

VbrGGmSsnY&feature=channel" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=VbrGGmSsnY&feature=channel



Åhh fuck

2009-05-28 @ 23:53:15
Postat av: Linda

Chica amanda, du glömde todo sobre mi madre bland dina 3 filmer!

2009-05-31 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0