LISTA

LISTAAAH

namn: hairy potter
födelsedag: idag...
ögonfärg: beige
hårfärg: flint
längd: 1,7456789
högerhänt/vänsterhänt: sväng vänster
stjärntecken: lejon
skostorlek: typ 39
är dina föräldrar skilda: jessbåx

favorit:

sport:
datanackning
helgdag: ähh
årstid: vår och sommar

har du någonsin:

varit kär:
jess
blivit dissad: NO I AM THE DISSER!
föreställt dej ditt ragg naken? nej, iklädd lusekofta
skolkat: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA... minns första offeciella skolken i 9an. ojojojojoj
sovit utomhus: har aldrig sovit inomhus...
sett en död människa: nein
använt: vadå använt? WH0T?!

this or that :

cider/Öl:
öl är snusk
pepsi/cola: alltid coca cola
kött/veg: KÖTT KÖTT KÖTT..fast vegetarianmaten på skolan ser ju aptitligare ut ibland
tv/film: FILM
gitarr/trummor: ..gitarrkillar är snyggare.
adidas/nike: EH!
kinesiskt/mexikanskt: El Mexicano...
mtv/vh1: veehååett

senaste du:

skrattade:
aldrig skrattat..jag är en tvär och bitter liten man.. quinna.
grät: nån vecka sen, men jag höll på att börja gråta när jag fick tillbaka mitt matteprov idag. nog har man sett vackrare ting i världen...
filmen du såg: DUM&DUMMARE
drog ett skämt : jämt! stand up comedy-määndiz brukar dom kalla mig.
sjöng en sång: ..och när jag inte står upp så sjunger jag med Johnny Cash - precis som June Carter.

har du under den senaste månaden:

druckit alkohol:
 MILITANT NYKTERIST!.. som Bert. EHEH
tagit droger: nein svein
kysst någon: nej
sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: jag somnade i nån minut i en soffa för ett tag sen.. som någon man satt i.
sovit bredvid någon av samma kön: samma
haft sex med någon: nein
sovit utomhus: nej
bakat: jag var gäst hos Leila Bakar... om ni missade det så visas det på det där tv4-play
viljat dö: absolut inte!

JAG UTMANAR *trumvirvel*: ...Millan, för hennes listor är stundvis nästan lika roliga som mina.

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHA

2009-05-05 @ 09:18:45
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: Millan

"jag är en tvär och bitter liten man" HAHAHA! Får se om jag orkar göra den där :T

2009-05-05 @ 19:01:56
Postat av: Hormåsen

Jag antar utmaningen.



namn: Hormåsen.

födelsedag: Host november host.

ögonfärg: gråblå.

hårfärg: bajsbrun.

längd: 1.87+

högerhänt/vänsterhänt: Ligger mot höger ben.

stjärntecken: Skorpion.

skostorlek: typ 43.

är dina föräldrar skilda: nej bara whitetrash barn som har skilda föräldrar.



favorit:



sport: allt som gör ont.

helgdag: Alla helger jag inte ser Ellen Metall.

årstid: Häst.



har du någonsin:



varit kär: y.

blivit dissad: y.

föreställt dej ditt ragg naken? nej men död.

skolkat: hmm.

sovit utomhus: jag hatar att sova utomhus.

sett en död människa: flera.

använt: Bara hasch och sprit.



this or that :



cider/Öl: öl.

pepsi/cola: cola.

kött/veg: kött.

tv/film: film.

gitarr/trummor: gitarr.

adidas/nike: adidas.

kinesiskt/mexikanskt: båda är gula så jag hatar de, men om jag måste så blir de mexare.

mtv/vh1: mtv.



senaste du:



skrattade: när bondlurkius sa att hon va rolig.

grät: när jag stack en kniv i låret.

filmen du såg: en film där en ryss blev halshuggen.

drog ett skämt : idag det gick så här, vad är de värdelösa köttet längst fram på kuken? kvinnan.

sjöng en sång: senast jag var ensam.



har du under den senaste månaden:



druckit alkohol: det är 5 maj så nej.

tagit droger: n.

kysst någon: n.

sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: n.

sovit bredvid någon av samma kön: n.

haft sex med någon: n.

sovit utomhus: n.

bakat: nej baka är för käringar såvidare man inte är hungrig.

viljat dö: vill stick kniven i hjärtat varje dag, men man kan inte få attl man önskar.



Vilken jävla skitlist ta nån bra nästa gång.

2009-05-05 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0