TH03

Tisdag natt... egentligen Onsdag morgon, eller typ-morgon. Det är en mörk mörk natt.

Jag, Amanda Fån Ohlsson, sitter med ynglingen Hanna vid datorn och  undrar vad jag ska göra. Så får jag den briljanta idén att gå på jakt!

Jag klickar in mig på "Trophy Hunter 2003"-ikonen, och spelet laddas. Jag tar med mig min jägare FRANZO-BERTILO på jakt. Jag sätter mig på ett pass. Spänningen kryper på... 


gadfafaf 


Franzo-Bertilo fokuserar. Hästen Mildred i bakgrunden.


Han hör något som knakar, en kvist går av... något springer över slätterna. Han höjer bössan, tar god tid på sig - man vill ju inte missa i ett sånt här läge!

PANG!
- Aha!

Franzo-Bertilo skuttar glatt ner från sitt träd och springer fram till bytet....

hfabf bajs


Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva

2009-03-06 @ 10:31:48
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: ellinor

HAHA

2009-03-06 @ 15:42:14
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/
Postat av: Linda

haha... du kan verkligen få det är astråkiga spelet att låta spännande ;)

2009-03-09 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0