BILDER, KAN NI TÄNKA ER!

VAR HÄLSAD ÄLSKARE!

I lördags var jag på fin visit på Lörudden där vi skulle spisa med familjen minus bror, eftersom att han praktiskt taget stod för måltiden. Jag tänkte att jag kunde dela med mig lite utav det goda, dvs alla bilder med moi. HEHE.
jag är het

asdasdsa

Efter en afton på löran kunde min familj och jag konstatera ett par saker:



das

1. Det är inte bara knivlisa som blir snygg på hoppbilder....
2. Jag är bäst synkroniserad med kamerand jämfört med mina syskon

Och jag hoppas att ni observerar jag har klippt luggen. Så nu är jag snüggare än Brüno!

Kommentarer
Postat av: ellinor

FAB-OUH-LUZ!

2009-07-21 @ 22:20:58
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0